Knižní "meziřádková" výzva #6


Knižní "meziřádková" výzva, kterou pořádá Svět mezi řádky, a ke které jsem se letos přidala je v plném proudu. Pět úkolů už mám za sebou a v tuto chvíli se můžu pustit do dalšího z nich.

Zadání úkolu:
Sdílejte nejlákavější anotaci!

Knihy, které jsem přečetla:
21. Vampýrská akademie (Richelle Mead)
22. Slezské písně (Petr Bezruč)
23. Mrazivý polibek (Richelle Mead)


 Ken a Zoe se odstěhují z rušného Londýna do poklidného Suffolku, do míst, kde se řeka Deben vlévá do moře, aby se Ken mohl oddávat své vášni pro jachtaření. Zoe, povoláním galeristka, odchodem na venkov nadšená není, zvlášť když ji od prvního dne, kdy se přistěhují do starobylé, zrekonstruované stodoly, začne zneklidňovat pocit, že v domě je kromě nich ještě někdo. V mlze nad řekou občas vídá připlouvat vikinskou válečnou loď a slýchá hlasy, zvuky vesel, pleskot plachty za hlubokého bezvětří… Všechny domy, které zde stojí, bývaly součástí hospodářského zázemí nedalekého zámku, z něhož je dnes luxusní hotel, celé místo má však prastarou historii sahající až do anglosaských dob a v životech Zoe, Kena i dalších se promítají ozvěny osudů těch, kdo tu žili před nimi. Vše má své kořeny v mlhách minulosti a může vyrašit kdykoli v budoucnosti. A nedaleko, v poli místního farmáře, se nachází pradávné pohřebiště, z něhož vyzařuje zlá moc.

No řekněte není to naprosto úžasná a hlavně tajemná anontace....

(Knihu už jsem četla a moc se mi líbila. Anontace rozhodně nelhala, recenzi knihy můžete najít zde)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.